poniedziałek, 11 września 2017

VII Festiwal Modeli Redukcyjnych w Łasku 9-10/IX/2017


W dniach 9-10 września 2017 odbył się VII Festiwal Modeli Redukcyjnych w Łasku. W tym roku impreza miała nową miejscówkę, a mianowicie teren 32 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Klimat był bardzo fajny, choć były utrudnienia, ale to normalne, wszak to baza wojskowa. Na festiwal zabrałem P-47 i Jak-3 oraz moje najnowsze "dziecko' A6M-3a typ 22. Modeli było sporo, nie potrafię podać dokładnej ilości, ale było na co popatrzeć. Niekończące się rozmowy trwały do późnej soboty, w niedzielę okazało się ze musimy zebrać się z hangaru do 12 co było chyba największym błędem tej imprezy, ale cóż jak mus to mus. Ogłoszenie wyników nastąpiło w budynku dowództwa bazy. I tutaj nastapiło wielkie zaskoczenie. Wygrałem klasę konkursową czyli KS-3, już byłem mega zadowolony, a jak się później okazało, nie był to nie był to koniec niespodzianek. Gdy nadszedł czas wręczania Grand Prix/Best Of Show - za najciekawszy model Festiwalu / Konkursu , to wyczytali moje nazwisko. Jeszce do dzisiaj nie mogę się otrząsnąć z zaskoczenia. Dodatkową nagrodą był przelot Cesną nad Bełchatowem. Po uroczystości rozdania nagród dostałem numer telefonu do pilota w celu omówienia szczegółów i czym prędzej pojechałem na lądowisko. Lot trwał 15 minut, ale był bardzo miłym zakończeniem imprezy. Po miękkim lądowaniu i podziękowaniu pilotowi zasiadłem za kółkiem swojego samochodu i udałem sie w drogę do domu. Późnym popołudniem piłem już kawę oglądając trofea. Dziękuję organizatorom i gratuluję wszystkim wygranym. Do zobaczenia za rok




Ostatnie chwile przed startem


Widok na deskę rozdzielczą


Widoki z góry



Pamiątkowe zdjęcie


Nagrody


Nagroda  za najciekawszy model Festiwalu, lot samolotem należącym do Klubu Lotniczego Bełchatów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz